persbericht - Rijnstreekkoor

Info: Nel Kraaijenoord tel. 06030167744 EMail nel.kraaijenoord@gmail.com

Voorjaarsconcert Rijnstreekkoor ‘God of Glory’

12 mei. Immanuelkerk Rijnsburg

Het voorjaarsconcert van het Rijnstreekkoor is dit jaar op vrijdag 12 mei a.s. Het thema van het concert is ‘God of Glory’. Het koor staat bekend om haar vernieuwende repertoire en ook nu staan er, naast wat bekende, weer schitterende nieuwe liederen op het programma. Begonnen wordt met aantal liederen passend in deze tijd zoals Frieden, Spirit of God en Een Toekomst vol van Hoop. Hierna, in een programma zonder pauze een selectie van liederen uit zowel de Engelse als Amerikaanse koortraditie.

De meewerkende musici zullen u bekend voorkomen. André van Vliet bespeelt het orgel, Jan Lenselink de vleugel. Verder bespeelt Danielle van Laar de dwarsfluit en Rineke de Wit de hobo. Het geheel staat zoals gewoonlijk onder leiding van de enthousiaste dirigent Jan Verhoef.

Het concert wordt gehouden op vrijdag 12 mei in de Immanuelkerk in Rijnsburg, aanvang 20.00 uur. De kerk is vanaf 19.30 uur geopend. De toegang bedraagt 15 euro. Kaarten verkrijgbaar bij de leden van het koor of voor aanvang van het concert. Hartelijk welkom!